CI+ module
Citaat van Digibeet Online op oktober 23, 2023, 9:42 pmHallo allemaal,
Heeft een CI+ insteekmodule waarde voor de recycling? Af en toe krijg ik er eentje binnen en vroeg mij af of het de moeite waard is om te bewaren om later in te leveren.
Hallo allemaal,
Heeft een CI+ insteekmodule waarde voor de recycling? Af en toe krijg ik er eentje binnen en vroeg mij af of het de moeite waard is om te bewaren om later in te leveren.
Geüploade bestanden:Citaat van Digibeet Online op oktober 26, 2023, 9:02 pmBedankt. Dan ga ik ze bewaren en als ik er genoeg van heb binnen gekregen ga ik ze strippen.🪚🛠🧨😄
Bedankt. Dan ga ik ze bewaren en als ik er genoeg van heb binnen gekregen ga ik ze strippen.🪚🛠🧨😄
Citaat van depanda1 op oktober 29, 2023, 12:45 pmIk haal ze zelf ook uit elkaar je moet er wel heel veel hebben om een kilo te hebben. HaHa
Ik haal ze zelf ook uit elkaar je moet er wel heel veel hebben om een kilo te hebben. HaHa
Citaat van Digibeet Online op oktober 29, 2023, 4:03 pmInderdaad. Ze leggen inderdaad weinig gewicht in de schaal. Maar de aanhouder….🙈
Inderdaad. Ze leggen inderdaad weinig gewicht in de schaal. Maar de aanhouder….🙈
Citaat van Digibeet Online op november 1, 2023, 1:10 pm
- Ziet er goed uit. Hoop dat ik er veel van binnen ga krijgen.
- Ziet er goed uit. Hoop dat ik er veel van binnen ga krijgen.