Forum

of Registreren om berichten en onderwerpen te maken.

Opzoek naar een werkende server of printplaten met BGA,SMD chips

Hallo

Ik ben momenteel op zoek naar oefenprintplaten waarmee ik mijn SMD-reparatievaardigheden en BGA-chip soldeertechnieken kan oefenen. Ik zoek specifiek naar printplaten die ontworpen zijn voor dit doel, met een variatie aan componenten zoals kleine BGA-chips, SMD-chips. Als iemand er een paar stuks kan missen mag deze altijd iets laten weten. 🙂

Naast het zoeken naar oefenprintplaten, ben ik ook op zoek naar een recente werkende server of laptop. Ongeveer is met de servers die in die video werden getoond of vergelijkbare aanbevelingen heeft, zou ik hier graag meer informatie over ontvangen.

Groetjes!

Beste Anestis wij hebben nu geen werkende servers dit komt bijna nooit voor ik kan je misschien wel helpen met een printplaat.

Zou je een foto hieronder kunnen plaatsen welke je kan gebruiken.

Groet Dick

Laptop motherboard 3421/2421/5421, Laptop motherboard compatible with CPU  I3 and a variety of laptop models : Amazon.com.be: ElectronicsComputer Motherboard Mainboard for HP 15-AF India | Ubuy

Zoals je hierboven kan zien, meestal oude moederboarden van een pc of laptop is best wel waar deze het meest terug te vinden zijn.

Alvast bedankt!

Webmaster heeft gereageerd op dit bericht.
Webmaster